Otse põhisisu juurde

20-aastased Eesti laulud (1998)

Nagu möödunudki aastal sai tehtud, on siin valik Eesti laule, mis olid popid 20 aastat tagasi, kui aasta oli 1998. Allikas on tolle aasta Aastahiti tabel.

Rumal Noorkuu - Sügiskuu 
Mul on viimasel ajal mälu halvemaks läinud, aga tõsiselt muretsema hakkan alles siis, kui enam Rumala Noorkuu laulude sõnu peast ei tea. Selle kohta, kuidas näiteks see voodi, mille peal praegu istun, võiks asuda hoopis teises kohas, kui poleks olnud Rumalat Noorkuud, võiks teha suuri sõnu, aga las ta jääb. (Vaadake "Sügisballi", see on hea film.)
Ka "Aeg teeb selgeks kõik" ja "Jamaika hällilaul" olid 1998.aasta Aastahiti tabelis.


Smilers - Sinu küljes kinni
Konkreetselt see laul on süüdi selles, et mul Rumala Noorkuu laulude sõnad pealuu sees on. Aga see, jällegi, on pikem lugu, kus on oluline koht saatel "7 vaprat". See laul aga on üks kusagil neljast Smilersi laulust, mille kohta võiks öelda, et mulle isegi meeldib. 


2 Quick Start - Hääletult hüüdma jään
Kassettil "Eesti Hitt number n" oli see laul kohe esimene ja mulle väga meeldis selle rütmika intro saatel tantsu lüüa. (Sel moel nagu 12-aastased ikka tantsu löövad.)


Vice Presidents - Sa oled midagi muud
Kui mäletad sellist bändi, siis teeme nukid. Viidjos on ilus tants, ei saa salata. 


Black Velvet - Senjoriita
Päris nunnu laul tegelikult. Ja ma väga soovitan seda videot vaadata, sest tants on veel ilusam kui eelmisel laulul. 


Terminaator ja Evelin Samuel - Kaitseta
Seni ainus Terminaatori laul, mis mulle meeldib. (Teine Terminaatori laul, mida ma taluda suudan ehk "Ajateenija", sai 1998.aasta Aastahiti tabelis kõrge 4.koha.)


Kukerpillid - Tahan lennata
See oli Kukerpillide esimene (ja seni ainus?) sisenemine Aastahiti tabelisse. Ma ei teadnudki, et laulu sõnade autor on Jaan Tätte, mõtlesin, et Tõnu Raadik viksis nii muusika sõnad valmis. 


Martin Müürsepp ja Erich Krieger - Sõbra laul
Üks paljudest huvitavatest lauludest, mille pakkus meile TV 1 saade "Uus viis". 


Koit Toome - Mere lapsed
Eesti esindaja 1998.aasta Eurovisioonil. Koit Toome ise ütles kusagil, et selle koha peal, kus ta Eurovisiooni laval oli, on tema mälus tühjus. Oli närvis. Ja nagu siin varemgi olen kirjutanud, on see minu arvates parim Koit Toome laul (kõnekas fakt, et see jääb juba 20 aasta taha?).


A-rühm - Popmuusik
Räppmuusika asub minu teetassist väga kaugel, aga see on täitsa huvitav isegi. Olgu hoiatatud, et allolev video on tsenseerimata. 


Smilers - Tantsin sinuga taevas
Aastahitt 1998 võitja ja üks neist Smilersi lauludest, mis mulle isegi meeldib. (Kõige parem Smilersi laul, olgu öeldud, on "Seilan seitset merd")



Kommentaarid